Manchmal würde ich echt gerne durch den Bildschirm springen
und eine Person am anderen Ende der Welt würgen können.
Amerikanische Kundenfreundlichkeit.....hahahahahaha...ein Witz was die
sich manchmal rausnehmen.
Diesmal geht es um meine letzte Sandbox-Lieferung.
Hab da für jemanden die Tragedy Khadafi "Still Reportin" CD bestellt
und sie haben mir das Teil tatsächlich mit nem Promo-Cut geliefert
Erst hab ich mich an den Käufer gerichtet und ihn gefragt, ob er sie
trotzdem nimmt...verständlicherweise will er sie nicht.
Dann hab ich mich also an den Kundendienst von Sandbox gewendet...
Ich:"This cd has a sawcut in the spine, which wasn't mentioned in
your item description" war meine Begründung für eine mögliche Rückerstattung.
Antwort von Smiley: "Dear Markus, that sawcut does not mean anything. it does not effcet the cd at all. it is cut by the lable for their internal purpose.
We don't know if the case is sawcut or not until the lable mailed them
to us."
Ich (kurz vorm Ausflippen):"The artwork is damaged by the saw-cut and I bought this cd for somebody else who only accepts everything in perfect condition.
I'm a good customer and I'm not satisfied with the product as well!
Und jetzte kommt das beste...sie sind zwar einverstanden, dass ich die CD
zurückschicke, können es aber nicht lassen einen frechen Kommentar von sich zu geben...
Smiley: "dear markus,
as long as the cd is not opened, you may return it immediately with a copy
of this email corespondence as a return authorization. when your return
comes in, i will check out the condition and give you a refund accordingly.
i thought people buy music is to listen to but you guys buy music to look
at to. in that case, you guys should be buying the music at your local
stores so you check out the condition of each piece before you buy it to
avoid this un-necessary paper work.
be sure to enclose a copy of this entire email corespondence in your
return, no return will be handled without this email return authorization.
thank you."
Konnte ich mir nicht nehmen lassen, dass letzte Wortt (hoffentlich) zu haben...
Ich:"Alright...thanks for the authorization!
Let me add one thing to your comment...
Ppl wouldnt buy any music anymore, if it was just all about listening to the music.
They simply would download it.
So a perfect artwork is important for collectors...keep that in mind!
If I buy a new cd from a store I don't want no promo-cuts cause
this reduces the value of the cds.
Best regards,
Markus"
Danke für eure Aufmerksamkeit...ab und zu muss ich sowas mit
jemanden teilen
