UG Rap Community

Aktuelle Zeit: 04.07.2025, 11:23

Alle Zeiten sind UTC + 1 Stunde

Ein neues Thema erstellen Auf das Thema antworten  [ 128 Beiträge ]  Gehe zu Seite Vorherige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Nächste
Autor Nachricht
 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: 11.01.2006, 10:32 

wie hiess der andere mack von der link cru nomma? das ist doch einer von beiden, oder? lied 10 find ich zu geilst! :love: ...und ich seh grad der rest den du mir geschickt hast ist auch absolut skreel style alles. :love: hol ich mir auf jeden fall, besonders wennse so billig is. danke böde! :thankyou:

Zuletzt geändert von skreel am 11.01.2006, 10:35, insgesamt 1-mal geändert.

Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: 11.01.2006, 10:35 

Young Grinn :)

Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: 11.01.2006, 10:37 

props wo props fällig sind! :) gabs da eigentlich jemals ne lp? nee, oder?

Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: 11.01.2006, 10:48 

Welde daß du's liebst. Kannst ja bei cdbaby dann gleich noch ein paar Sean-T Sachen einkühlen ;)

Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: 11.01.2006, 10:59 

apropos cdbaby, es gibt keinen laden mit geileren shipped mails als den. :love: :love: :love:

Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: 11.01.2006, 12:50 

absolut , die sind geil die mails . für das ant dog album hab ich mich schon vor ewigkeiten eintragen lasse, wenn das wieder lieferbar sein sollte . zu young grinn - der ist erschossen worden :sad: R.I.P.

Zitat:
R.I.P Young Grinn - January 31st
R.I.P Young Grinn of The Link Crew, he was killed by police on Friday night. He rapped with Ray Luv on several tracks. Here is an article."The 30-year-old Santa Rosa man who was shot and killed by a Rohnert Park police officer Friday night was an alleged gang member wanted on numerous felony charges and was carrying a loaded handgun, investigators said Saturday.

Terry Lee Grinner Jr. was shot by Rohnert Park public safety officer Jacy Tatum after turning a .357 Magnum in the direction of pursuing officers, authorities said.

The shooting was the culmination of a pursuit through Rohnert Park neighborhoods in which the fleeing Grinner crashed the car he was driving and ran from officers into an apartment complex off Snyder Lane about 10:15 p.m.

After a brief foot chase, and an unsuccessful attempt to stop Grinner with a Taser stun gun, the officer fired two bullets from his department-issue .40-caliber handgun, striking Grinner at least once in the upper torso. He collapsed next to a garbage bin in the parking lot.

"Officer Tatum was within 10 feet of Grinner. Fearing for his own safety and that of the other officers, Officer Tatum fired two shots," said a statement by the Sonoma County Sheriff's Department, which is investigating the shooting.

Because of the severity of the injuries, the number of times Grinner was hit and whether he was shot from the front or back will not be determined until an autopsy scheduled for Monday, investigators said.

Angela Johnson of Santa Rosa, Grinner's sister, disputed the official version of events. "We're not accepting he was aiming the gun at them," she said. She also denied that her brother is a gang member.

She described him as a rap musician who just signed a record deal. He was the father of five children between the ages of 1 and 8.

As is the procedure in officer-involved shootings, the initial investigation is being conducted by a separate law enforcement agency.

Tatum, 22, who has just over a year's experience as a police officer, was placed on paid administrative leave, also normal protocol for such shootings.

A former standout athlete at Rancho Cotate High School, Tatum is the son of former officer Larry Brown, Rohnert Park's first black police officer.

Just two months ago, Tatum was involved in another pursuit through residential streets that ended when the suspect fled his car, ran into an apartment complex and was subdued by Tatum with a stun gun.

Witnesses described a similar foot chase through the two-story complex of buildings at the Americana Apartments.

One resident said Friday night that Grinner was running away when he was shot. But investigators Saturday said there were two encounters between Tatum and Grinner.

At first, Tatum used his stun gun, which makes a loud popping noise. "It either missed or the barbs didn't make contact right," said Sheriff's Lt. Roger Rude. "The Taser did not stop him."

Grinner continued to flee until officers caught up with him in the final confrontation, investigators said.

Witnesses Saturday said they heard the officers shout orders for the running suspect to stop.

"They asked him to 'Halt! Stop!' He kept going," said one apartment resident who asked not to be named.

Grinner continued running until he stumbled and fell, dropping the gun he was carrying, according to officials. As officers closed in, they said Grinner regained his footing and his gun, and turned in their direction.

Susan Ellis, a resident of the apartment complex, said she was reading in bed when she heard the sirens. "Then there were a couple of shots," she said. "Just boom, boom."

"When the suspect was shot, he collapsed right on the spot," said Rude. "That was verified by the empty shell casings, blood and where the suspect's gun was."

Rude said it was uncertain at what point Grinner died, because paramedics worked to revive him. He was pronounced dead at Santa Rosa Memorial Hospital. "

G-Funkafied hat geschrieben:
ich lutsch slims pimmel

[quote="EvilMayne666"
haha du bist doch der jude von dem avatar oder ? wie du halbes hemd am posen bist und denkst du wärst der gee ich bepiss mich.. dass du dich überhaupt noch traust hier die fresse aufzureissen nachdem jeder hier gesehen hat was für ein lappen du bist...ich scheiss auf dich und dein dämliches gelaber also halt die schnauze und nimm meinen namen nicht mehr in den mund sondern lieber wieder den penis von deinem vater :cool:[/quote]

Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: 11.01.2006, 13:03 

ich weiss, letztes jahr an schorle und meinem geburtstag. steht auch im rip fred drin, auch wenn ich da nie drin lese- das weiss ich zumindest. :D

Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: 11.01.2006, 13:45 

Scheiße, hab gar nicht gesehen daß die ausverkauft ist :sad:

Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: 11.01.2006, 20:11 

Der geilste Track den ich je von Link Crew gehört hab ist Born Hustlas auf West Coast Bad Boys 2, der ist Wahnsinnsgeil :thumbs: :thumbs: :thumbs:

Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: 11.01.2006, 22:27 

Hm? Ich hab die hier vor mir liegen und da ist der Track nicht drauf?

http://search.ebay.de/_W0QQgotopageZ1QQ ... propertyZ1

Mein Hip Hop CD Shop:

http://www.projectblowed.de

Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: 11.01.2006, 23:59 

ProjectBlowed hat geschrieben:
Ne Ne ich meinte die West Coast Bad Boys 1 Ray Luv & Link Crew haben ein Lied da drauf das so heist :bonk:

Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: 12.01.2006, 08:10 

Gamal abd el Nasser hat geschrieben:
ProjectBlowed hat geschrieben:
Ne Ne ich meinte die West Coast Bad Boys 1 Ray Luv & Link Crew haben ein Lied da drauf das so heist :bonk:

Bester Track von denen :thumbs: Da kann sonst eigentlich nur noch Definition of a Hustla mithalten.

Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: 12.01.2006, 10:08 

Ansonsten gibts aber nicht viele Link Crew Tracks, oder?
Würde den Track von der WCBB gerne mal hören...

http://search.ebay.de/_W0QQgotopageZ1QQ ... propertyZ1

Mein Hip Hop CD Shop:

http://www.projectblowed.de

Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: 12.01.2006, 10:39 

kann dirdd dir sicher schnell uppn, der hat heute zufällig seine sammlung mit auf der arbeit. :D

Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: 12.01.2006, 10:41 

Dateiendung mußt du anpassen und PW ist linkcrew ;)

http://s41.yousendit.com/d.aspx?id=075T ... BJ6VUFLAJL

Ein neues Thema erstellen Auf das Thema antworten  [ 128 Beiträge ]  Gehe zu Seite Vorherige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Nächste

Alle Zeiten sind UTC + 1 Stunde