UG Rap Community

Aktuelle Zeit: 27.11.2024, 21:49

Alle Zeiten sind UTC + 1 Stunde

Ein neues Thema erstellen Auf das Thema antworten  [ 628 Beiträge ]  Gehe zu Seite Vorherige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 42  Nächste
Autor Nachricht
 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: 05.10.2005, 10:04 

CHAMILLIONAIRE ZERSTÖRT SIE ALLE!!! :thumbs: :thumbs: :thumbs:

tosin hat geschrieben:
Bild

Zitat:
I just wanted to let you guys know that Chamillionaire is the next big thing… the heat has been simmering under Cham for a while and starting to hit a fever pitch waiting to boil over. Hip Hop heads in the industry are buzzing over the Mixtape Messiah. Cham has already landed some monster singles without a major album having been released… not only was he already featured with David Banner on The Longest Yard Soundtrack as well as getting a feature track on Madden 2006. You know EA only messes with the hottest of the hot! Kanye is trying to get at this cat and Universal signed his whole Chamilitary Imprint when they signed him… how many times does that happen with an artist that has not released a major album?

Some things people have been saying…

"He's [Chamillionaire] been repping the underground for years. Now it' his turn to get it."
- Vibe

"He's an Underground heavyweight from the screwed and chopped land that's got today's fans goin' crazy"
- XXL

"On The Sound Of Revenge, his angst is pronounced, his storytelling crafty. B+"
- Spin Magazine

"After appearing on countless mix tapes and rising to prominence alongside Houston artists like Mike Jones and Slim Thug, Chamillionaire didn't stray far from his roots while crafting "The Sound of Revenge."
- Billboard

Zitat:
Breakthrough Freestyle Hip-Hop Star Chamillionaire

"Turns It Up" At Radio

Debut CD "The Sound Of Revenge" In-Stores October 25th

New York, NY - Universal Recording artist, Houston-based rapper Chamillionaire continues to break-out of the South. The talented artist has already garnered more than 7 million in listening audience with his new single "Turn It Up." The radio friendly song featuring Lil' Flip first caught fire in the hip-hop star's native southwest cradle of the Houston/Dallas market, and is rapidly becoming a nationwide phenomenon. "Turn It Up" is receiving #1 phone requests on Rhythm Crossover Radio stations in cities such as Memphis, Birmingham, and Orlando, among others.

As a testament to Chamillionaire's national appeal, the Village Voice recently named the rapper: "one of the five or six greatest rappers on planet earth." Additionally, BET added the "Turn It Up" video into medium rotation and it is being serviced to other national video outlets shortly.

The heated response for "Turn It Up, confirms Chamillionaire's status as one of the breakthrough artists of 2005.

The freestyle prince was relentlessly pursued by major labels ever since his celebrated debut on the Texas indie scene a few years ago. The talented rapper appeared on several compilations, (and is rumored to have sold more than 250,000 mix tapes on his own) and released two acclaimed solo albums, Get Ya Mind Correct (2002) with Paul Wall, and Mixtape Messiah (2004), before signing to Universal. Crafting the much anticipated The Sound of Revenge with a diverse slate of in-demand producers and artists such as, Swizz Beatz, Scott Storch (50 Cent), David Banner, Mannie Fresh , Lil Flip, The Beat Bullies (Big Boi/Outkast), and others. Chamillionaire has already embarked on a successful radio promotion tour, and is playing selected dates on The BET 2005 Black College Tour, which runs through 14 historic black colleges and universities, including Grambling, La. on October 4, and a stop in Chamillionaire's native Houston on November 4 at Texas South University.

Chamillionaire's national debut CD will be in stores October 25th.

Chamillionaire
Album Title: The Sound of Revenge
Album Release date: 10-25-05
Single Title: "Turn It Up" Feat. Lil’ Flip
Label: Universal Records
http://www.chamillionaire.com
http://www.universalrecords.com

Audio: Turn It Up feat. Lil’ Flip
http://boss.streamos.com/wmedia/univers ... _it_up.asx

http://boss.streamos.com/real/universal ... _it_up.ram

TIPPIN' DOWN!!! :hurra:

Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: 05.10.2005, 12:28 

Zitat:
Kanye is trying to get at this cat

:uglysad:

Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: 05.10.2005, 12:30 
Site Owner

Schore hat geschrieben:
Zitat:

Was habt ihr alle gegen den? Ich halte ihn für einen ganz guten Producer... :notsure:

Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: 05.10.2005, 12:32 
Globaler Moderator

Don Di Maggio hat geschrieben:
Schore hat geschrieben:
Zitat:

Was habt ihr alle gegen den? Ich halte ihn für einen ganz guten Producer... :notsure:

aber jetzt raus hier, sofort..der Mann ist Müll..halte leider nicht viel von ihm..wenn ich ihn bewerten müßte würde ich ihm 1 von 10 geben und das ist schon viel...bin auch kein hater..kann mit ihm einfach nicht anfangen

Zuletzt geändert von Face97 am 05.10.2005, 12:33, insgesamt 1-mal geändert.

Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: 05.10.2005, 12:32 

Schore hat geschrieben:
Zitat:

der rappt total langweilig, sonst hab ich nix gegen den

Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: 05.10.2005, 12:33 

Wenn er das Niveau von Blueprint gehalten hätte..

Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: 05.10.2005, 12:35 
Globaler Moderator

Fake Money hat geschrieben:
Schore hat geschrieben:
Zitat:

der rappt total langweilig, sonst hab ich nix gegen den

noch dazu hält er sich für den Gott..seine letzte Aussage

Rap sensation KANYE WEST has hit out at white musicians who try to sound black, insisting artists should stick to what they do best.

West confesses to a diverse listening taste and is even a fan of British rocker FRANZ FERDINAND.

He says, "I hate music where white people are trying to sound black. The white music I like is white.

"I like Franz Ferdinand. That's the s**t."

Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: 05.10.2005, 12:39 
Site Owner

Naja, sagen wir mal so:

Chamillionaire ist bei weitem nicht so gut wie er zur Zeit gemacht wird, der soll froh sein dass sich ein Kanye West überhaupt um ihn kümmert und ihm hilft einen Hype aufzubauen. Davon abgesehen kann ich beide nicht ausstehen, sollen sie also ruhig zusammenarbeiten... :ugly: :razz:

Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: 05.10.2005, 12:41 

Naja, sagen wir mal so:

Chamillionaire ist bei weitem nicht so gut wie er zur Zeit gemacht wird, der soll froh sein dass sich ein Kanye West überhaupt um ihn kümmert und ihm hilft einen Hype aufzubauen. Davon abgesehen kann ich beide nicht ausstehen, sollen sie also ruhig zusammenarbeiten... :ugly: :razz:

Wieso wusste ich dass du auf diesen Post hingearbeitet hast grad :D

Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: 05.10.2005, 12:45 
Site Owner

Schore hat geschrieben:
Naja, sagen wir mal so:

Wieso wusste ich dass du auf diesen Post hingearbeitet hast grad :D

Ich bin der Geist der stets verneint - und leicht durchschaubar obendrein :D

Mal im Ernst: was macht Chamillionaire so besonders?

Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: 05.10.2005, 12:52 

variabel bei den Flows, der Gesang klingt bei ihm natürlich, hat bisher immer ein gutes Ohr für Beats gehabt, markante Stimme. Bringt mir Spaß ihm zuzuhören

Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: 05.10.2005, 12:55 
Site Owner

Schore hat geschrieben:
variabel bei den Flows, der Gesang klingt bei ihm natürlich, hat bisher immer ein gutes Ohr für Beats gehabt, markante Stimme. Bringt mir Spaß ihm zuzuhören

Hmmmm, ich denke nicht dass er die Blumen verdient hat aber so verschieden können Geschmäcker nun mal sein... ;)

Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: 05.10.2005, 18:02 
Globaler Moderator

ich find ihn auch recht okay...aber Bombe ist er nicht

Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: 05.10.2005, 18:26 

Schore hat geschrieben:
Wenn er das Niveau von Blueprint gehalten hätte..

:thumbs: und nie angefangen hätte zu rappen..

für mich gibts den sowiso nur wegen seinen beats für hova (und nur dank blueprint respektier ich ihn überhaupt)

aber the truth(track) von sigel is trotzdem unglaublich, aber is ja auch noch aus der zeit vor 2002..

cham is ok, von den neuen aus h-town die es nach flip auf mtv geschafft haben mit abstand der beste...
auch wenn ich who? mike jones liebe, aber das is nich damit zu vergleichen das lieb ich einfach weil absolut sinnlos is und ich heute noch lachen muss, wenn ich ihn wieder 3 mal nacheinander seine telefonnummer aufzählen höre :bonk:
aber chams rapstyle gefällt mir, ich hoffe nur er lässt nich hasen wie storch & co zuviel produzieren..

Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: 06.10.2005, 08:39 

Face97 hat geschrieben:
Schore hat geschrieben:
Zitat:

aber jetzt raus hier, sofort..der Mann ist Müll..halte leider nicht viel von ihm..wenn ich ihn bewerten müßte würde ich ihm 1 von 10 geben und das ist schon viel...bin auch kein hater..kann mit ihm einfach nicht anfangen

100%ig unterschreib ich das...kanye ist schwul. :ugly:

Ein neues Thema erstellen Auf das Thema antworten  [ 628 Beiträge ]  Gehe zu Seite Vorherige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 42  Nächste

Alle Zeiten sind UTC + 1 Stunde